კრიტერიუმები
|
ძალიან კარგი
10
|
საშუალოზე მაღალი
9-8
|
საშუალო
7-6
|
დაბალი
5-1
|
ჯგუფის მიერ
სამუშაოს მიზნის გააზრება
|
ჯგუფმა სამუშაო
მიზანი კარგად გააცნობიერა
|
ჯგუფმა სამუშაო
მიზანი გააცნობიერა
|
ჯგუფმა სამუშაო
მიზანი ნაწილობრივ გააცნობიერა
|
ჯგუფმა სამუშაო
მიზანი კარგად ვერ გააცნობიერა
|
ჯგუფის მიერ
სამუშაოს ორგანიზება
|
სამუშაო კარგად
ორგანიზებული იყო, ჯგუფის წევრებს შორის ფუნქციები სწორად და თანაბრად გადანაწილდა
|
სამუშაო ორგანიზებული იყო, ჯგუფის წევრებს შორის ფუნქციები
არათანაბრად გადანაწილდა
|
სამუშაო ნაწილობრივ
იყო ორგანიზებული, ჯგუფის წევრებს შორის
ფუნქციები არათანაბრად გადანაწილდა
|
სამუშაო არ
იყო ორგანიზებული, ჯგუფის წევრებს შორის
ფუნქციები არ გადანაწილებულა
|
ურთიერთქმედებისა
და აზრთა გაზიარების უნარი
|
გააჩნიათ საუკეთესო
ურთიერთქმედებისა და აზრთა გაზიარების უნარი
|
საკმარისად
გააჩნიათ ურთიერთქმედებისა და აზრთა გაზიარების უნარი
|
ნაწილობრივ
გააჩნიათ ურთიერთქმედებისა და აზრთა გაზიარების უნარი
|
არ გააჩნიათ
მოსმენისა და აზრთა გაზიარების უნარი
|
დროის ლიმიტი
|
საუკეთესოდ
იცავენ დროის ლიმიტს
|
საკმარისად
იცავენ დროის ლიმიტს
|
უჭირთ დროის
ლიმიტის დაცვა
|
ვერ იცავენ
დროის ლიმიტს
|
თანამშრომლობა
|
ჯგუფის ყველა
წევრი იყო აქტიური და სამუშაო ნაყოფიერი,
ჯგუფის წევრებს შორის იყო პოზიტიური და საქმიანი ურთიერთობები
|
ჯგუფის თითქმის ყველა წევრი იყო აქტიური და სამუშაო ნაყოფიერი, ჯგუფის წევრებს შორის ძირითადადპოზიტიური
და საქმიანი ურთიერთობები იყო
|
მხოლოდ ერთიორი
მოსწავლე აქტიურობდა, ჯგუფის აქტიურ წევრებსა და პასიურ წევრებსშორის ზოგჯერ ურთიერთობები
იძაბებოდა
|
ჯგუფის წევრები
არ აქტიურობდნენ, ჯგუფის წევრებს შორის არ შეინიშნებოდა თანამშრომლობითი გარემო
|
ჯგუფური მუშაობის რუბრიკა
|
წარმოადგენს ჯგუფის პოზიციას
|
1
|
|
მკაფიოდ და გასაგებად აყალიბებს აზრს
|
1
|
|
მსჯელობს არგუმენტირებულად
|
1
|
|
აკეთებს დასკვნას
|
1
|
|
მოყავს არგუმენტი საკუთარი აზრის გასამყარებლად
|
1
|
|
მსჯელობს თანმიმდევრულად,შემოიფარგლება კონკრეტული
თემით
|
2
|
|
ფლობს აუდიტორიას
|
1
|
|
კორექტულია ოპონენტის(განსხვავებული აზრის) მიმართ,
ისმენს და კონსტრუქციულად პასუხობს განსხვავებულ აზრს
|
2
|
დისკუსია
ექპერიმენტი
|
აკეთებს გეგმას(ჩანაწერი-სრული, არასრული)
|
2
|
|
გამოითვლის ექსპერიმენტით შესაძლო შედეგებს(აწარმოებს გამოთვლებს, გამოთქვამს
ვარაუდებს)
|
2
|
|
იცავს უსაფრთხოების ნორმებს, გეგმავს ექსპერიმენტს
|
2
|
|
იყენებს შესაბამის გრაფიკებს, სიმბოლოებს და ტერმინოლოგიას შედეგების
გადმოსაცემად
|
1
|
|
მსჯელობს ექსპერიმენტის შედეგებზე(აღწერს, აკეთებს დასკვნას)
|
2
|
|
ამზადებს პრეზენტაციას, რეფერატს, პროექტორს
|
1
|
No comments:
Post a Comment